יו"ר ועדת חוץ וביטחון: "מן הראוי לכנס את הקבינט"

המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ועדת חוץ וביטחון: "מן הראוי לכנס את הקבינט"

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, יולי אדלשטיין ב'מהדורה המרכזית': "כוועדת חוץ וביטחון הגדרנו את יעדי צה"ל, מחר נכנס אותה שוב לשמוע את מה שאכן בוצע". אדלשטיין ביקר את ראש הממשלה נתניהו: "אינני אחראי לכינוס הקבינט, אבל אני חושב שמן הראוי לכנס אותו באופן שוטף. מקווה שהעניין הזה יוסדר. יחד עם זאת אני יכול לומר שהאירוע היה מתוכנן ומדובר הרבה זמן"

יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, יולי אדלשטיין לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "כוועדת חוץ וביטחון הגדרנו את יעדי צה"ל, מחר נכנס אותה שוב לשמוע את מה שאכן בוצע. הוכחנו גם שניתן למגר את הטרור מהאוויר, זה היה בלתי נסבל"

לגבי מידור חברי הקבינט המדיני-ביטחוני למרות המצב הביטחוני המורכב: "אינני אחראי לכינוס הקבינט, אבל אני חושב שמן הראוי לכנס אותו באופן שוטף. מקווה שהעניין הזה יוסדר. יחד עם זאת אני יכול לומר שהאירוע היה מתוכנן ומדובר הרבה זמן".

"יש פרימה בסולידארית החברתית, יחד עם זאת אני לא מתרשם מקריאות הסרבנות, אלו הקוראים לכך לא התייצבו כבר יותר מעשור. אנחנו לא אירופה, בסוף אנחנו מגינים על עצמנו, בשעת מעשה כולם יתייצבו למילואים"

לגבי פרישת עמי אשד: "אני לא מצוי בפרטי המתיחות, לא יודע האם זה היה פוליטי. אבל אני סבור שלא מתבטאים פוליטית כאשר אתה במדים".

האזינו



0 תגובות